Rabiiul hamiltonun güneşlik tentesi çok yetersiz oluyor, alt sepet desen Allah’a emanet gibi duruyor her an gidecek gibi. Ben beğenemedim, joie marka parcel lx aldım, indirimle 7.700e geliyor, yaklaşık 1 aydır kullanıyorum aşırı memnunum. Tentesi kocaman, alt sepet geniş ve bişeyi koyup almak çok rahat. 14 aylık oğlum var, cybex marka arabadan sonra kuş gibi geldi