Dyglilaa ecrinsssmom mamayı yiyor zaten problem yok biberonu almıyor canım. Bi alsa emse yiyecek ama biberonu almıyor.
Dyglilaa ecrinsssmom değiştirdim canım kullanmadığım biberon kalmadı ama kabul etmiyor ara ara deniyorum genede
2pasamveanneleri Dyglilaa kaşık şeklinde olan biberonlar dan deneyebilirsiniz belki daha rahat olur 👍
Dyglilaa 2pasamveanneleri onu gördüm açıkcası tutarmı bilemedim ama denemekte fayda var teşekkür ederim ☺️
2pasamveanneleri Dyglilaa tıtmuycak ki canım kaşıkla yedirir gibi yedireceksin ama şırıngayla çekmeye yada tabaktan bardaktan vs kaşıkla Almana gerek kalmayacak bi tık daha kolay olur.