Herkese iyi geceler
bebeğim 7.5 Aylık çok şükür 2 diş çıkardı. Çıkardığı günden bu yana yani 2 haftadır hiç bir şekilde mamayı biberonda kabul etmiyor aklımı yitiricem artık. Doktor kontrolümüz vardı kan tahlili aldı sonuçlarımız çok şükür iyi çıktı hafif boğaz tahrişi var ondan olabilir dedi ama ondan olduğunu sanmıyorum. Denemediğim yöntem kalmadı iyisinden kötüsüne biberon denedim biberon emziği değişikliğine varana kadar ama yemiyor. Biberon görünce ağzını açmıyor mamadan desem şırınga ile verdiğimde yiyor ama biberonla istemiyor. Bu nedir ne zamana kadar böyle olacak başından geçen anneler bir el atın çözümünüz neydi nasıl bir yol izlemeliyim?