25a Zsilhan benim oglumda gozunde kayma var 5 yasinda bizimki de 3.25 gozluk derecesi cok yuksek benim eşimde bu durumdan cok rahatsiz cocugun gozu daha cok bozulacak diyor ameliyat icin erken oldugunu dusunuyorum kktc de yasiyorum Türkiye daha iyi ameliyat icin
asyamihri Kayseri’de doktor var Abdullah özkırış telefondan görüşme sağladım derecelerini söyledim ama illaki gitmek gerekiyor detaylı için gözlük kullansın 18 yaşında mercek olur başka bişey olur tedavisi var dendi bi bakın isterseniz Instagram profiline
Burcc Bize doktorumuz gözlüğü kullandıktan sonra kayma daha da artacak demişti öyle de oldu. Çünkü gözlük net görmesini sağlıyor çıkarınca da aynı netliği yakalamak için daha da kaydırıyor gözünü. Anormal bir durum değil yani.
user0923 Zsilhan Şaşılık ameliyatında Mehmet Kay derim sadece. Ondan iyisi vardır bilmem ama benim için ondan iyisi yok. Altınizade Batı Göz haatanesi Mehmet kay. Bnm oğlum 2 kere ameliyat oldu 2.de Mehmet Kay hocamız tam nokta atışı yaptı iki gözüde ortada idi oğlumun. Çok şükür o zor günler geçip gitti. İlkini 2 yaşında oldu 2.ameliyatı 5 buçuk yaşında oldu.