3 doktor sonucunda gözlüğü aldım 2 hafta oldu ama çocuğum takmıyo göremiyorum diyo başka bir gözlükçüye götürdüm aile tanıdığı olan . Bu çocuk tabi takmaz takarsa iki gözü içe kayar görmez , yapan kişi yapamamış dedi .Herkes bişey söylüyor artık napıcağımı bilmiyorum evet şuan gözünde görme problemi yok çok şükür ama ilerde nasıl olur hep mi gözlük takarız ne derece ilerler bilmiyorum . Doktora gittiğinizde bana da bilgi verir misiniz