beratelifnr amacım kimseyi kaygılandırıp korkutmak değil. Bilinçlendirmek ! Evet yabancı uyruklu insanlar daha önce hiç yoktu zaten ülkemizde, bu aşıların içinde de o insanların taşıdığı virüs ayrıca çok daha kötüsü alüminyum var ve daha el kadar bebeklerimize bağışıklıkları güçlenmeden bu sıvıları yapıyorlar yazık günah değil mi. Büyüdüğünde zaten hasta olsa bile bağışıklığı oturduğu için daha kolay atlatıcak belki? Bende bikaçını yaptırdım ama çok pişmanım hele şu son olaylardan sonra.. Otizm vakaları neden arttı sanıyorsunuz?