kaygiliannee Kızlar bebeğim bugün 2 ay aşısı oldu. Ateşi bi türlü düşmüyor. 37.2lere iniyor tamam düştü diyorum hop tekrar 38 oluyo. Calpol verdim saat 5 gibi sürekli de ılık bezle kompres yapıyorum. İlk bebeğim ve tek başımayım o yüzden çok panik oluyorum. Lütfen tavsiye verin napıcam
gizematadeniz kaygiliannee 3 ayin altinda ateş tehlikeli diye biliyorum ama bi doktorunuza mesaj atin isterseniz
3kedili2bebekli kaygiliannee ince giydirin bir zibinla tutun kompres yapmayın bekleyin yarım saat bakalım düşecek mi bol besleyin bu arada
gg3848 kaygiliannee 2 ay aşısı benim kızıma da ateş yapmıştı merak etmeyin çok fazla yükselmediği sürece sıkıntı yaratmaz
defnealeyna08 Dün muayene oldum. Dr direkt dedi ki ben aşı ateşini severim 38.5 üstüne çıkmadan ateş düşürü ü verme dedi mücadele etsin dedi. Korkma o yüzden korkmaaaa
kaygiliannee defnealeyna08 çok küçük bir de zayıf bi bebek o yüzden korkuyorum. Tek başıma ne yapacağım diye de endişe ediyorum. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için
kaygiliannee 3kedili2bebekli tek zıbını var zaten şuan. Her emzirmeden sonra ateşi yükseliyo sanki anlamadım
3kedili2bebekli kaygiliannee kucaginizda tuttuğunuz için atesleniyor tekrar emzirirken efor sarf ediyor ya sabırlı olun az kaldı sabaha bitecek inşallah bir seycigi kalmayacak
kaygiliannee 3kedili2bebekli kucak dışında da uyumuyo iyice ikilemde kaldım napıcam bıraksam uyumuyo alsam ateşi çıkıyo
3kedili2bebekli kaygiliannee cam açın ortamı serinletin gerçekten geçecek sabaha bir şeyi kalmayacak 🥺
berkuss kaygiliannee bol bol emzirin bebeginizi ince giydirin ateste kural sıcak yerler sogutulur soguk yerler ısıtılır ornegin vucudu sicaksa ince zibin giydirin ayaklari soguksa ayagina corap giydirin korkmayin bisey olmaz siz onu serin tutun hic bisey olmaz Allahin izniyle
berkuss berkuss bu arada bebekler en cok kafalarindan isi kaybedermis eger atesi 38 den daha cok yukselirse kucaginiza alin bebeginizi ılık bi bezle kafasini ıslatin ama bebeginizi korkutmadan nazik yapin cunku agladikcada atesi cikar ama yani genel olarak aşılar o kadar fazla yukseltmiyor atesi gozunuz korkmasin
kaygiliannee berkuss çok teşekkür ederim Allah razı olsun uzun uzun yazmışsınız içimi rahatlattınız biraz. Ayakları buz gibi gerçekten ama çorap giydirsem ateşi yükselir gibi geldi giydirmemiştim. Giydireyim o zaman
berkuss kaygiliannee havale bu vucuttaki sicaklik farkindan olusuyormus bende bi doktordan dinledim sicaj yerleri sogutup soguk yerleri isitmayi bugunu atlattiniz mi yarin hic biseycigini kalmicak insallah