Gen5 kullanıyorum 5 aydır halı çırpma yani güçlü dönüş güzel ama ben toz dışında ne mutfakta bebeğimin beslenme sonrası döktüklerini alamadıktan sonra ne işe yararki dedim. Benim amacım mutfaktaki ek gıda sonrası dağınıklığı toplamaktı pratik bir şekilde ama olmadı çünkü büyük ihtimalle o ek gıda parçaları fırçaya sıvanır ve başlıkları olmasa yani çekim gücü çok zayıf o beni şaşırtmıştı. Bi de genel olarak ben niye süpürke yıkamak temizlemek zorundayım. Tosbiklerde herşeyi. Haldır şaldır süpürüp hatta hüpleyip hiçbir bakım yapmıyorduk. Bende dikey süpürke hayal kırıklığı oldu robot düşünüyordum sırf aynı fırçaya mutfak kırıntılarının sıvanma meselesini düşündüğüm için almadım