_Hera Bak gerçekten söylüyorum. Her şeye yetişen anne yok. Sadece göstermeyenler var. Ben evdeyim yine de bazı günler yemek yapamıyorum, ev dağınık kalıyor, pilim bitiyor. Sen hem çalışıp hem anne oluyorsun, bu zaten iki kat yük. Yetersiz değilsin, sadece insansın ve çok yorgunsun 🤍 Kendine bu kadar yüklenme.Kızın ileride dağınık evi değil, güçlü ve emek veren annesini hatırlayacak. Her şeye yetişmek diye bir şey yok. Elinden geleni yapıyorsun ve bu yeterli 🌸🤍