selinay966 yapmalısın bence ama ben direk kan verdim ilaç kullanmam gerekiyordu acile gittim durumu anlattım ilaç kullanmam gerek dedim beta ya baktirdim
Ben zaten hamilelik lerim sıkıntili oluyor bir doğum bir düşük bir doğum bir düşük bir doğum 3 oğlum var 3 düşük yaptım