selinay966 Kızlar yardıma ihtiyacım var 😞 1,5 senedir spiralle korunuyordum regl gayet düzenliydi yani 1 gün ileri veya geri oynardı ama bu ay tam 4 gün geçti ve hala olmadım çok korkuyorum 6 ve 2,5 yaşında 2 oğlum var Allah onlara can sağlığı versin
Niyesordunbucevabi selinay966 sprallm varken bi hafta gecikmem olmuştu hemde ilk kez gecikmişti bende çok korkmuştum ama adet oldu sonradan olabiliyor yani
gg3848 selinay966 yani mutlaka vardır benim çevremde kullananlar hiç sorun yaşamadı o yüzden ben de güvenerek hormonu spiral taktırdım kontrollerini düzenli yaptırmak gerekiyor ama şüpheniz varsa mutlaka test yapın
selinay966 Denizefege Atkadaşım 10 senedir spiralle korundugu için çok güvenmiştim. Ama böyle olunca çok korktum 😟
Kayra_68_aksaray selinay966 adet gecikmesiyle anladım spılar kaymiş Dr spirali çıkardı 1 hafta içinde de düşük yaptım genelde spırali cıkartinca düsme ihtimali varmiş spiral çıkmassada enfeksiyon riski varmiş şöyle anlatıyım 9 yıl spiram takiliydi hiç gecikmem olmazdı 1 gun falan oynardi gecikme olunca hemen anladım kesin hamileyim dedim
deryadenizz_ selinay966 ya çok hakksınız korkmakta ama test yapın içiniz rahatlasın en azından🥲 istemediğinde hamile kalmakta kötü bir durum o yüzden inşallah değilsinizdir
selinay966 Kayra_68_aksaray ay o daha kötüymüş 😞 Eğer varsa ve eğer spiral çıkarsa bebeği kaybediyorsun o zaman çok kötü bir durum ama ya 😞 Test yapmış mıydınız ? Yapmalı mıyım ?
selinay966 Kayra_68_aksaray bende korkuyorum küçük oğlumu anlamamıştım büyük oğlum anne karnında bebek deyip duruyordu aslında onun lafına bakarak test yapmıştım. Şimdi tekrar büyük oğlum anne kız bebek var ben biliyorum deyip duruyor korkuyorum. Çünkü onu. İçine doğuyor sanki
Kayra_68_aksaray selinay966 yapmalısın bence ama ben direk kan verdim ilaç kullanmam gerekiyordu acile gittim durumu anlattım ilaç kullanmam gerek dedim beta ya baktirdim Ben zaten hamilelik lerim sıkıntili oluyor bir doğum bir düşük bir doğum bir düşük bir doğum 3 oğlum var 3 düşük yaptım