ada230924 ebrusafura benim kızım 15 aylık ve 8,5 kg ben aklıma geldikçe ağlıyor ve üzülüyorum ama kontrollerini yaptırdık çok şükür sağlığı yerinde bir sıkıntı yok ama zayıf diye üzülüyorum
nadidelifora gulay0660 e iyi maşallah 🧿 madalyayı şimdi mi takalim yoksa 20 kilo olunca mi istersiniz😂
yldrm12 smfth 3 gün sonra 21 aylık olacağız kız bebek 10.5 kilo. Sağlığı yerinde gerisi önemli değil. Doktorlar bi sorun görmüyor :)
smfth yldrm12 evet bizimkine 11-12 kilo olması lazımdı dedi vitamine başladık ama genel anlamda bir sorunu yok çok şükür
mrv129_ 3 ay 9 günlükken 6 kilo 380 gr çıkmıştı nasıl azmı? son 1 aydır mama vermek zorunda kaldım antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştım 3 kilo doğdu
smfth yldrm12 benim bebeğim erkek belki ondan farklılık göstermiş olabilir. Polivit kullanıyoruz demiri biraz düşük çıktı ona devam ediyoruz ekstra d vitamini ve çinko
esiilaa gulay0660 açıkçası bana epey düşük geldi kilosu korkmakta çok haklısınız ve henüz sadece 2 dişinin çıkmış olması da biraz geriden geliyor gibi genel olarak ama olsun sağlıklı olsun da takılmayın hiç🤗