gulay0660 Benim ki 5ay 3 günlük en son 1 hafta önce 9750 gramdı hemşire çok çok iyi dedi ama korkuyorum kızlar sizinkiler nasıl kilo gelişim olarak ayrıyeten bugün sabah 2 tane alt dişleri patladı ☺️
myavocado gulay0660 yani beş aylık 9 kg bana da biraz fazla geldi ama tabii ki doğum kilosu boyu genetik özellikleri de çok önemli sadece anne sütü alıyorsa da fazla kilosu için yapılacak çok bir şey yok sanırım bu aylarda önemli olan doktorun hemşirenin bir sıkıntı görmemesi bence
accountant gulay0660 hemşirenin doktorun dediğine itibar edin nazar olmasın çocuğunuz ben kilosunu söylemiyorum orda burda
sedaipek25 gulay0660 maşallah çok iyi kilosu bizde 9 ay 23 günlüğüz 11.50 kiloyu kendi doktorumuz bir tık üst seviyede dedi ama geçen acildeki doktor çok vermeyin bu gidişle obezite olur çocuğunuz dedi zaten bebeğim 3580 gram dogdu
ebrusafura Bana bu postlar biraz garibime geliyor ayı yüksek olup bu kilolarda bebişi olanlar var maşallah kilo suda iyimiş daha neden korkuyorsunuz ki
12betul ebrusafura 13 ay 9.600 olan kızım 😅 Ve maşallah gelişimi de kilosu da yaşına göre çok çok iyi . Allah herkesin bebeğine sağlık versin ama bu postta absürt haklısınız
ebrusafura 12betul bakın işte tek bu post için demedim bebek kilosunu soran bütün postlardan nefret ediyorum ya maşallah saglıgı yerindeyse hiç kafaya takmaya gerek yok post sahibi kıskandırmak amaçlımı yazmış anlamadım
12betul ebrusafura Ben de katılıyorum kesinlikle . İlk iki kızım persentil altında ilerliyordu . Bu postlar özellikle insanı yetersiz hissettiriyor . Tabi deneyim kazandıkça insan normal karşılıyor ama o dönem yaşadığımı ben bir de Allah bilir . Beslenme desteği amaçlı alınmayan bilgi kıyaslama yersiz oluyor
ada230924 ebrusafura benim kızım 15 aylık ve 8,5 kg ben aklıma geldikçe ağlıyor ve üzülüyorum ama kontrollerini yaptırdık çok şükür sağlığı yerinde bir sıkıntı yok ama zayıf diye üzülüyorum
nededinsen_ Bu troll bir post o persentılda ki çocuğa ne hemşire ne doktor iyi der aksine diyet önerir ki yapması gereken budur
nededinsen_ ebrusafura yüksekte olabilir ama bu kiloda olduğuna inanmıyorum yada o kilodaysa ki değil hemşirenin çok çok iyi diyeceğine inanmıyorum yalan söylediği aşikar
12betul ebrusafura sağlıkla büyüsün inşallah ❤️ Kıyas yapmak kadar yersiz bi durum yok maalesef . Ve cidden bunu da yaşamayan bilemez
kcbusraaa Bu kilo postlarını asla doğru bulmuyorum. Her bebeğin gelişimi, doğum ağırlığı farklıdır.Sağlıklı olduktan sonra ,başkalarının bebeklerinin kilolarını öğrenince ele ne geçecek mesela ?
smfth gulay0660 20 aylık 10.5 kilo gelişimi gayet iyi ama sürekli hareket halinde olduğu için yese bile kilo almıyor zaten belli bir aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor
yldrm12 smfth 3 gün sonra 21 aylık olacağız kız bebek 10.5 kilo. Sağlığı yerinde gerisi önemli değil. Doktorlar bi sorun görmüyor :)