portakal_132 defnealeyna08 bence şükür et ve diline alma derim benim kızım doğdu doğalı uykuya hasretim 7 buçuk aylık bide 😂😂😂
defnealeyna08 portakal_132 yaaa yerim onu ben 😇 tabi şükürler olsun bu zamana kadar hiç böyle olmadığı için çok korktum 😀😀
erkekannes mira_c bugün beşiğin tarafında eşimi yatıracağım bakalım bi değişiklik olacak mı ertesi günde ben bi salonda yatayım 😂