Aşkım benimde 2 gün sonra 2 aylık olacak normalde en uzun uyuduğu saat 3 saattir kesintisiz o da ilk uykusu sonra hep 1.5 saate 2 saate uyanır geceleri geçen anneme kalmaya gittik anneme verdim bebeği ben uyuyayım diye 10.30 da uyuttuk sonra ağlama sesleri geldi içerde dayanamadım gittim saat kaç dedim saat 3 dedi annem ilk kez mi uyanıyor dedim evet dedi şaşkınlıktan öldüm 3.30 gibi uyuttuk 6 gibi uyandı 6.30 gibi uyuttuk 8.30 da uyandı ertesi gün evimize gittik gece 100 kere uyanmıştır belki 😂