aysem1205 Dün ezogelin çorba ile sosyal medyada gördüğüm bir yemeği yaptım. 200gr kıyma, bir soğan, bir yeşil biber, bir kapya biber, bir domates, bir kaşık salça, yarım su bardağından biraz fazla su, bir çay bardağı sıvı yağ, istenilen baharatlar ve tuz. Hepsini küp küp doğrayıp Kare bir borcamda karıştırıp fırına attım, piştikten sonra üstüne kaşar rendesi. Aşırı pratik ve biz lezzetini de beğendik. Çorba ve bu yemek bugüne de kaldı yanına pilav ya da erişte ekleyeceğim 🤭