Bende sezaryen olalı 33 gün oldu owli marka cırt cırtlı aldım ama çok daralttı beni bi kaç saat takınca ter içinde kaldım uzun süre taktığımda da karnımda kramp tarzı ufak ağrılar oldu anlamadım birde karnım dikiş yerine doğru sarkık olduğundan korse aşağı sarkan kısmı içine almıyor bilmiyorum nasıl gidecek bu göbek 🤷🏽♀️