Ahtc İyi geceler arkadaşlar ben doğum yapalı 15 gün oldu sezeryan oldum acaba sezeryan sonrası hangi korseyi kullandınız bi kilot gibi giyilen var birde sadece belden sarılan var hangisi rahattır acaba kullanan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim
Kuzumveben Ahtc ben doktoruma sorarak sezeryan sonrasi 8.gun kullanmaya basladim belden sarilan cirt cirtli korseden almistin medikalciden gogusun altindan basliyor sezeryan cizgisine gelmeden biten bi korse idi cok memnun kaldim 1,5 ay taktim hic gobegim kalmadi
gezentianne Ahtc Benim de sezaryen 18. günüm oldu herkes belden olanı tavsiye ediyor.Evde külotlu olan vardı bir deneyim dedim ama dikiş yerim fena ağrıdı,cıkardım hemen
Bhar Ahtc canım herhangi bir medikalden belden sarılan cırtcırtlı korse fazlasıyla işini görür yamunaymış oymuş buymuş
Mydn33 22 gün oldu belden olanı kullanıyorum yamuna marka alacaktım ama çok sıkar diye giyememelten korktum o yüzden owli korse aldım memnunum
Ahtc Mydn33 belden olan alt karnı toparlıyormu giydiğiniz de hani sarkan kısım oluyormuş ya şuan şiş ama bir süre sonra sarkma olursa toparlarmı acaba
Ahtc Kuzumveben teşekkürler canım kaç saat takıyordun günde peki uzun süre takmayın diyorlar ama gece yatarken fln takıyo muydun
Kuzumveben Ahtc soyle soyliyim gece yatarken takmadim ama sabah 10 gibi takiyordum aksamda 9 gibi filan cikariyordum valla iyi ki takmisim diyorum 👍🏻👍🏻👍🏻
Kuzumveben Ahtc insallah yarar merak etme ama hemen alip kullanmaya basla ilk zamanlad daha etkili oluyor takmak benden soylemesi ilk zaman zor oluyor sıkıyor gibi geliyor korse goguslerde sis filan ben ilk nasil takicam bunu diye uzulmustum ama sonra alistim 👍🏻👍🏻
Kuzumveben Prensesannesi111 markasini bilmiyorum ama medikalciden alabilirsin demisti doktorum bildigin cirt cirtli korse
Ahtc Kuzumveben saolasın inşallah bakalım bende şimdiye kdr dikiş yerindeki acının geçmesini bekledim o yüzden kaldı almadım bu hafta alcam inşallah 👍😘
Ahtc gezentianne ya bende birinden duydum belden olan dikiş yerınin üstüne gelmeden takıldığı için ordaki sarkmaya etki etmiyo şişkin kalıyo fln dedi o yüzden kararsız kalmıştım
AlmilaDoga gezentianne doktor da zaten korse tak diyor ama ameliyat yerin açıkta kalacak şekilde ondan belden olanları öneriyorlar
Gulbltt Benimde 1,5 ay oldu doğum yapalı 3. Günden sonra yün korse giydim çok sert rahat hemde güzel sarıyor diye kilot gibi giyilenlerden aldım ama çok sıkı iyi ki ilk basta ona girmeye çalışmamışım 😅 göbeğim hala var ama toplanma 6 ayı buluyormus