gizememre bende eşimde erken yürümüşüz 9-10 aylıkken ama kızım 13 aylık hala yürümüyor. Her türlü yürüme arkadaşını aldım ama tık yok. Biraz korkuyor gibi geliyor bana, ayakta uzun uzun bekliyor ama adım atmaya cesareti yok sanırım. 1-2 kere yürüme arkadaşından düştü ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Umarım bu ayı bitirmeden yürümeye başlarıııız bizde 🩷🌸