Merhaba hanımlar çoğu annenin belli edemese de içine dert olan bir konu sanırım bu yürüme , benim kızım tam 14 aylık yürüdü çok korkmuştum ama çevremde ki herkes normal olduğunu söylüyordu gerçektende öyleymiş zaten doktorlar da 18 aya kadar vakit tanımamızı söylüyor 🥰 sizin bebekleriniz kaç aylık yürüdü ?