oglumbuyuyor fatmanur_ckc bende aynı sıkıntıyı çektim gerçekten çok zor bebeğiniz çok uyanık kaldığı için de uyuyamıyor ve dahada huysuz oluyor gazı oluyor maalesef kucağınızda pışpış yapın bence sizinle temas edip uykuya dalsın ben şuan o şekil yapıyorum ve hamak beşik aldım o da iyi geliyor
esrahzl fatmanur_ckc her 20 gunde bebegin huyu değişir derdi annem ya gazdır yada aç uykudan önce ılık duş aldırın ve sıcak bir yerde giydirin inşallah bebis uyur ama kesin bilgi ya aç ya gaz yada sizin kokunuz
cansu_22 Bizimki de 8 buçuk aylık habire dönüyor dönmek yüzünden uyuyamıyor bu saatte kalktı direk dönüyor hala küçük beşiğinde ben de park beşiği kullanmak istiyorum ama çok dönüyor ve asla uyumuyor