fatmanur_ckc Arkadaşlar merhaba bebeğim bugün 55 günlük uykuya direnmeye başladı kesinlikle uyumuyor bugün 5 saat içinde sadece yarım saat uyudu o da sallama uykusu son zamanlarda uykuya dalmada zorluk çekiyorduk ama uyumaması farklı bir boyut artık bu aydaki bebek neden uyumaz ne yapmam lazım
isimsiz43 fatmanur_ckc benim bebek 6 ay oldu ama doğduğundan beri uykuyla arası yoktu hemen kalkar onu loş odada oyala oyalarken bebeği sakinleştirici şarkılar var onlardan aç sakinleşir sonra umarım uyur öyle uzun süreli de olmasa da sende dinlenecek kadar uyur
minelberfin fatmanur_ckc sana yemin ederim beimde kizim öyle 2 ay 8 günlük ve ağliyorr çildirmak üzereyim dinlene dinlene ağliyor Ne yaptimsa boş bomboş🥺
esrahzl fatmanur_ckc her 20 gunde bebegin huyu değişir derdi annem ya gazdır yada aç uykudan önce ılık duş aldırın ve sıcak bir yerde giydirin inşallah bebis uyur ama kesin bilgi ya aç ya gaz yada sizin kokunuz
seydaakbahar Benim bebeğimde öyleydi, uyumadan önce duş aldırıyorum sonra emzirip gazını çıkarıp yatırıyorum, o da daha rahat uyuyor ben de azıcıkta olsa dinlenebiliyorum
fatmanur_ckc Evet duş aldırıyorum örneğin daha yeni aldırdım karnını doyurdum uyuttum ama 1 saat olmadan geri kalktı uykusu var farkındayım ama uyuyamıyor normalde duş aldırdıktan sonra rahatlar en az 2 saat uyurdu
fatmanur_ckc neslika 4-5 gündür yaşıyorum bu durumu aslında güzel emiyor günde 1-2 kez mama da veriyorum yani karnının aç olduğunu düşünmüyorum acaba 8. hafta atağı mı yaşıyoruz dedim de bu hafta atağında bu durum normal mi
damlaacar1501 fatmanur_ckc benim kızım 1 aylık 4 gündür bu durumdayım aşırı zor uykuya dalıyor ilk zamanlar kolayca uyuyordu (sarılık dışında). Evde de tekim karnı tok gazı yok ama saatlerce ağlıyor feleğim şaşıyor. Psikolojik olarak çok yorulmaya başladım.
oglumbuyuyor fatmanur_ckc bende aynı sıkıntıyı çektim gerçekten çok zor bebeğiniz çok uyanık kaldığı için de uyuyamıyor ve dahada huysuz oluyor gazı oluyor maalesef kucağınızda pışpış yapın bence sizinle temas edip uykuya dalsın ben şuan o şekil yapıyorum ve hamak beşik aldım o da iyi geliyor
isimsiz43 fatmanur_ckc dönem dönem düzeliyor ama şuan gece emmesi arttı 1 buçuk 2 saatte emmek icin kalkıyor aç oldugu için degilde tadımlık hemen bırakıyor gündüzleri de eh işte dinlendiriyor gözlerini
eannesi minelberfin 2 ay 3 günlük 20 dk önce uyuttum şimdi sanki saatlerce uyumuş gibi göz göze bakışıyoruz bir de zor uyuyor tüm akşamım onu uyutmakla geçiyor artık tükendim
fatmanur_ckc minelberfin ay evet yoruluyor dinleniyor sonra ağlamaya devam ediyor çıldırtıyor ama bu davranışı da çok komik :)
isimsiz43 eannesi 4.aya gelince bu günleri mumla ararsınız bnden demesi 4.ayda benim kız gitti başka birsey geldi 😀
minelberfin eannesi biz ne günahiz eski zaman insanlari nasil bu kadar zorluğa rağmen ⅘/7/9.. hatta daha fazla getirmiş aklım almiyor annme bile bazen diyorum sendeki büyük sabır 4 cocuk nasıl baktin büyüttün benim boyun fitiğim oldu hep ani hreketlerden Allah yardimcin olsun bacım
eannesi minelberfin bilmiyorum ki ya acaba bizim kadar takmıyolar mıydı daha rahat mı olmak gerek bilmiyorum
eannesi isimsiz43 neyse napalım Allah sabrını veriyor ağlıyorum ağlıyorum uyanıyor bir gülüyor sinirlerim bozularak ben de gülüyorum o öyle yapınca 😂
isimsiz43 eannesi aynenn annelik sabır işi gerçekten anne olamıyor zaten bu yüzden bu saatte Allah bilir kaçıncı uyanışimiz