elifkos ozdemirinannesi bende iyilik yolu derneğine yaptım cnm Rabbım niyetlerimizi kabul etsin inşallah
elifkos Divayorgunxx çevremde o kadar kötü durumda olan yok tanıdığım akraba falan🙂iyilik yolu derneğine bağış yaptım Rabbım niyetimizi kabul etsin