busra969 bende 2aydır bunun derdindeyim.
e bebekten incelemeye yolladım, hipp normal diye geri göndermiş. Genellikle son partiler artık hep sarı cıkıyor. Doktorlarada sordum, cunku ilk basta cocugumun kaka sayısı günde 5e cıkmıstı, doktor kakanın bagırsak florası geliştiği icin oyle oldugunu soyledi,mamaların bazı üretim partilerinde hayvansal ve bitkisel yağların yogun oranda oldugunda boyle sarı cıkabildiğini soyledi, başka mamayada geçsen de bununla karsılabilirsin dedi.şiddetli fıskırır kusma yoksa ve kakada cıvıklık artmazsa sorun yok dedi. Devam ediyorum mecbur, tam o sürede diger mamalarda geri cagrılma cıktı,kalakaldım hippte. Ama suan kaka normale döndü