Neslihansr Deletedmom323 eğer ateşi düşmüyorsa domuz gribi olabilir biz olduk çünkü o da tek bir antibiyotikle düzeliyor . İnşallah bi an önce düzelir ateşi 🙏🏼
Neslihansr Deletedmom323 doktor sümük testi yaptı hemen ordan anlaşıldı . İnatçı ateş oluyormuş gerçektende . 5 gün antibiyotik kullandık ilk 3 günü sürekli ateşi çıktı düştü
Elvin08 Deletedmom323 zaten antibiyotik başlamış dpktorunuz büyük ihtimalle yarın toparlar.5 gün ya da 7 gün demiştir heralde ne kadar içireceğinizi.Ona göre geçmiyorsa dontora tekrar götürürsünüz.Geceyi rahat geçirmesi için fitil verebilirsiniz tabi
cicekannesi22 Deletedmom323 ateş vücudun mikroplara karşı direndiğini gösterir ılık duş aldır canım sürekli takip et bol su içir kalın giydirme
Tuba01 Deletedmom323 fitil etkili oluyor canm benm oglum 55 gunlukken amelyat oldu doktorumuz paranox s fitil yazdi yarisini kesip kenarlardanda inceltip cerdim yani çeyregini veriyorum hem atesini dusuruyo hemde uyutuyo bebegi