Seni en iyi ben anlarım 😓😓 1 buçuk ay oldu doğum yapalı denemediğim şey kalmadı lansinoh krem(ki doğumdan 1 hafta önce kullanmaya başlamama rağmen fayda etmedi), ayva çekirdeği, tahinin üzerindeki yağ, göğüs kalkanı, gümüş kapak, zeytinyağı, silikon göğüs ucu, çeşit çeşit pompalar hiçbirisi fayda etmedi bebeğime kanlı süt içirdiğim günleri bilirim😞 bi arkadaşımın önerisiyle garmastan pomad diye bi krem aldım bitek o iyi geldi bana bikaç gündür kullanıyorum sadece o rahatlattı beni 🙏🏻