Gebelikte bende ilç kullandım.bebeğim 1 gün sarılıktan dolayı yoğun bakımda kaldı ve bera testini onun için istediklerini söylemişlerdi.daha öncesinde işitme testi yapılmıştı.her ikisinde de bir sorun çıkmadı.
Gebelikte tiroit ilacı kullanımından dolayı bebeklerde herhangi bir sıkıntı mı oluyor, orayı anlayamadım.doktır bu konu da birey söylememişti bize