Herkese merhaba merak ettiğim bir konu var size onu danışmak için geldim buraya hamileyken tiroit ilacı kullandım ben ama gebelik tiroiti çıkıyordu bende kızım doğduktan sonra işitme testi yapıldı ve çok şükür ki işitme testinden geçti ama sevk ettiler Şehir hastanesini orada daha detaylı yapılması lazımmış bu yeni çıkan bir şeymiş galiba 2024’ten sonraki bebeklere bunları yapıyorlarmış yani Bera testi ve bi kaçtan daha demişlerdi bunları yaptıran var mı zor geçti mi işitme testi güzel çıkıp bu testlerde sıkıntı yaşayan oldu mu lütfen yorum yaparsanız çok sevinirim