Ah o ilk telaslarim geldi aklıma :) şuan benim bebeğim 22 aylık tabi de ben de 2. Ay asisinda çok korkmuştum hatta arkadaşımı çağırmıştım yanıma ben uyur kalırsam o ilgilensin ateşi olursa haberim olmazsa diye ama bizler anne yüreği işte üzerlerine titreyip duruyoruz korkulacak hiiiccc bişey yokmus aslında. Ben aşıya gidince calpol yazdırmıştim zaten aşıdan sonra eve gelince bir kaşık verdim daha sonra baktım ateşi yoksa vermedim uyuyacak zaman yine verdim nolur nolmaz diye çok şükür kolaylıklar atlattık