melomelo0 2.ay aşısında karnını doyurup evden çıktım vuruldu iğnesi koldan yapılan iğnenin ucu körmüş deri altına sokmaya çalışıp bebeğimi delirtti ebe sonradan gitti yeni paket açtı çok zor geçti bizim için ve ondan sonra aşı yaptırmıyorum. Bebeğim aşıdan sonra vücudu bembeyaz oldu bildiğin kireç gibi tepki vermedi en başta ağladı bir anda sustu tepki yok bembeyaz oldu hava verildi. Nabız aletleri çalışmadı reziillik çektim. Üstelik bebeğimin ilk aşısı tecrübesizim tek başıma.Doktor geldi vücudu önceden böyle mi beyaz mı dedi hayır dedim diğer aşısında bebeğim her tarafını kontrol edip aşıları yaptır dedi.🫥 Biraz kötü tecrübem ama bazı olumsuzluklara dikkat et ebe yaparken 🥹🥹 Güzel geçer inşallah sizinki, aşı esnasında emzirmek cok zor gibi geliyor bana