Bu sarılık süreci gerçekten çok yıpratıcı sadece yaşayan anneler anlar sanırım, çocuğum hastaneden çıkarken 4 le çıktı 5. Gün 14 olmuştu kontrol denildi, mama artı anne sütü vermeye çalışıyordum ama çocuğum gözümün önünde sararıyor bide uykudan uyanmıyordu, uyandıramadıkça lohusalığında verdiği kafayla ağlamaya başlıyordum evdekiler çocuğu uyandıracaz diye dört dönüyordu, sonra değeri yükselince yatış verildi bir gün fototerapi ile değeri düştü , taburcu olduk 2 gün sonra yine yükseldi, ilk yatışta alınan kültürde üreme çıkmış bir hafta yatış dendi, küvezde yattı bebeğim bende anne otelinde kaldım bebeğimi istediğim zaman görüp emzirebiliyordum sadece eşim bir hafta dokunamadı sadece öğlenleri 5 dk gördü onun dışında hep hastanedeydi, ailecek zor bir dönem yaşadık, şimdi 2 aylık olucaz hala sarılığımız değeri düşmekle beraber devam ediyor uzamış sarılık dendi ancak tüm bu süreçte yoğun bakımdaki hemşirelerin desteği ve emeği çok önemliydi ve biz çok şanslıydık,böyle bir süreç yaşıyorsanız çoğu hastanenin anne oteli var bebeğinizi görebileceğiniz bir hastanede yatabilirseniz iyi olur