octaviablakee İnsan o dönemlerde çok üzülüyor yıpranıyor benim sütüm bile kesilmişti hatta ağlaya ağlaya sağdım 1 dml zor çıkarttım ama çok şükür geri geldi 2 yaşına kadar emzirebildim. Ama toplum olarak anneyi strese sokmak yerine manevi anlamda yardımcı olsak desteklesek çoğu anne bu süreci bu kadar zor atlatmaz psikolojik olarak