Nsrn1 ahahaha teşekkür ederim 😂
4 yaştan sonra kademeli olarak en güzel zamanlara giriş yapılıyor zaman zaman ağlama krizleri oluyor ama beslenme ve tuvalet çoğu çocukta bitmiş oluyor kendi ihtiyaçlarını kendileri giderebiliyorlar, o yüzden rahatlamanın başladığı evre tam 4 yaş itibariyle oluyor diyebiliriz 😃❤️