Çayı 5 kez ısıtıp 6. Da altını kapatırım sorun olmaz,
Tuvalete yanlız gitmemek bile sorun değil artık amaaa uyku…
O tatlı duş sonrası, temiz nevresimlere pijamayla uzandığım ann gelen o ağlama sesi ve gece 500 defa kalkma🤦🏻♀️ 🤦🏻♀️ 🤦🏻♀️
Bak bütün iştahım gitti şuan.
Bazen şey diyorum ‘allahım nolur bu gece güzel uyusun, insani Bi ihtiyaç olan o uykuyu istiyorum, çok bişey değil’ 😫