Geçen sene hamileydim tutamadım ama bu sene tutacağım inşallah bebeğim 9.5 aylık ek gıda pek sevmiyor sadece anne sütü alıyor ama daha ben geçen sene yediklerimi de tutmadım ve bu sene tutmak istiyorum açıkçası akti emen bir bebek zorlandığım anda belki bırakırım ama Allah rızkını verir inşallah