Kızım 7.5 aylık hala emiyor sütüm çok iyi değil zaten riske atmamak için tutmatacağım . Annem sürekli zaten az yiyorsun oruç tut bari sevaba gir ben senin için diyorum vs diyor tamam beni düşünüyor olabilir ama herkesin günahı da sevabı da kendine sürekli namaz kıl oruç tut vs demesi beni iyice itiyor. Bir şey diyince de hemen ses düşüyor tmm diyip kapatıyor telefonu 🤦🏻♀️