Menis123 annelik her zaman vicdan yükü çalışan anne evladından ayrı kaldığı için vicdan yapar, çalışmayan ona iyi hayat sunamadım diye vicdan yapar.. Ayrıca toplum çalışan anneye çalışma cocuğuna kendin bak der, çalışmayan anneye evde ne yapıyorsun ki der velhasıl kadına rahat yok hep bişeyler derler.. Ama size şunu söyleyeyim ortaokulda öğretmenim ve öğrencilerimde gözlemlediğim kadarıyla çalışan annelerin çocukları sorumluluk sahibi ve annelerine olan saygıları daha belirgin. Belirli bir eğitim almış çalışan annelerin çocukları ahlaki olarak inanın çok iyi çünkü anneler o vicdan yüküyle çocuklarıyla daha kaliteli vakit geçiriyor ve çocuklarını daha detaylı takip ediyorlar.