Menis123 ben öyle düşünmüyorum tam tersi kızım konforlu ve kaliteli yaşasın, özel okullara hastanelere gidebilsin, hobi kurslarına, dil eğitimlerine,yurtdışı tatillerine gitsin her açıdan bilgi ve becerisi yüksek birey olsun diye çalışıyorum. Kısacası ona güzel bi gelecek verebilmek için işe gidiyorum.Ananemiz bakıo prensesime belki de bu yüzden içim rahat.. Sende rahat ol hayatım