Kediperest aldıklarımın en memnun olmadığım traktöre takılı meyve treni. Çok kısır bir set. Yine de onları başka başka şekillerde kullandık epey.
Harf kamyonu aldım. Onu da az kullandık ama ileride harflerle tanışacağı zaman daha çok kullanacağımıza eminim.
Yeşil Lego kutulu genel seti almıştım, kalpli bir şey ama ilgileniyorsan hepsinin kodunu atarım.
Pizzacı aldım. Pille hareket eden Duplo treni (10874) aldım. Ekstra ray aldım. Makas falan eklenince daha iyi oldu.
Geri dönüşüm kamyonu almıştım. Onu da çok güzel hikayeleştirip oynardık.
Bir de dolap uygulamasında duplo parçaları satan satıcılar oluyor. Orijinallerinden aldım hep. Figürlerden çeşit çeşit aldım. Çit aldım. Camlar kapılar aldım. Oynamaya başlayınca makinistinden çöpçüsüne, oradan pizzacısına derken koca şehir kurup oynuyoruz