Merhaba sevgili anneler.
Benim bie bağımlılığım var kızıma sürekli oyuncak almak istiyorum.Mesela bir yere gidiyorum ’Aa kızım bunu çok sever’diyip alıyorum.Mesela cebimde para varsa ihtiyacımı değil kızıma bir sey alıyorum.Bu doğru değil biliyorum ama bunun için internet alısverisine kartımı kapadım.Artık markete bile girmiyorum :( Benim gibi olan var mı?