banu32 kızım 3 buçuk yaşında 2 aydır sofradayken açmıyorum yemekten sonra izleyebilirsin diyorum sıkıntı şu ekranla izlerken yemeginide ben yediriyordum yoksa pür dikkat izliyordu çok şükür işe yaradı kendi yemeği öğrendi arada bi destek sağlıyorum tabi tek sıkıntı 1 saat sofrada oturuyoruz 😅 ekranı izlerken yarım saat süresi vardı süre bitene kadar ben yediriyordum
Zor olacak ama sizde bu yöntemi deneyebilirsiniz yemeğimizi yiyelim ödül olarak izleyelim diyin bence telefona odaklanmakla TV arasında fark var neden telefon küçük gözlerini yoruyor artık ekran zamanı tvden açıyorum