banu32 Ben hep sınırlı verirdim ama dediğiniz gibi bir ara sürekli istiyordu. Benimde rahatıma geldiğinden ipin ucu kaçıyor gibi hissettim. Sonra tamamen kapattım. Lavaboda suyla oynarken yedirdim hep, sonra kitapları sevdirdim zor bela, şimdi 3.5 yaşına girecek kitapsız oturmak istemiyor sofraya 😅
Yazın balkondan gelen geçene baka baka da yedirdiğim çok oldu. Böyle böyle unuttu ekranı
Şuan versem yine ister eminim ama alıştırmak istemiyorum. Tv tamamen kapattık, benim telefonumda da youtube sildim. Sadece akşamları babası gelince 30 dk bakar, o kadar.