kums en sağlıklısı döküm ve çelik aslında ben Tefal tavanın yanında bir de nehir den çelik yumurta tavası aldım granitler silikon kullanmama rağmen çizildi hep 🤦🏻♀️ en sağlıklısı çelik dedik öyle aldık 😅 büyük tavayı Tefal küçüğü çelik bakalım Tefal iyi çıkarsa set alırız ileriye doğru dedik😅