Amineduru canım benim kızımın doğdugu günden beridir kakası hep yeşil iki doktora götürdüm tahlil de yapıldı temiz çıktı benimde mama ile besleniyor doktor ya cok sık besliyorsun doyuyor fazlasıyla yada mama yapıyor mama ile beslenen bebeklerde oluyormuş tek basına yeşil kaka bi sorun teşkil etmez dedi 🙂 üşütse başka şekildede belli eder