momas Rabiiul e bebekte life by fakir var öyle güzel ki çok iyi yıkıyor kokusu da hafif ama aşırı iyi bi dene bende siveno kullanıyordum kokusu aşırı kötüydü ve kıyafetleri taş gibi sert yapıyordu
Rabiiul momas yaa siveno aldım canım oda indirimdeydi geçen gün alsammı dedim sonra bilmediğini alma boşver dedim 😁
sahrakerime Rabiiul bnde bunu kullanıyorum 1 . Kutu ama bitsin diye bekliyorum snra daha almam temiz hissi vermiyo dedikleri gibi koku felan hiç birşey yok aldığıma pişman oldum Dalinin var onu tavsiye ettiler bakalım bu bitince onu deneyecem
sahrakerime Rabiiul aaaa onu bilmiyorum bnimde arkadaşım tavsiye etmişti hep çocuklarımda onu kullandım diye bnde araştırayin bi