Gamzeli2206 loveboymomy koruyucu aileye genellikle anne yada baba sağ kişilerin çocuklarını veriyorlarmış annesi babası yok ise evlat olarak alabiliyorsunuz yanı sizin soy adını taşıyor . Korucu aile ise çocuk 18 yaşına geldiğinde çocuğa memuriyet hakkı ve 18 den sonra sizden ayrılıyor devletin ona sağladı imkanlar doğrultusun da örneğin 4 yaşında bir çocuk koruyucu ailesi olduğunuz 18 yaşına kadar sizinle duruyor ve bu süreçte kendi annesi onu görmek isterse ayda bir kere kurumda annesi ile buluşuyorlar . Ayda bir sosyal hizmetler veya 2 ayda sizin evinize geliyor çocuğa sorular soruyorlar mış . Devlet bu arada temel ihtiyaçlarını çocuğun karşılıyor sizide o çocuğa baktığınız için bağkurdan sigorta yatırıyor
lovelymoms alparslanmomms hep bunu düşünüyorum biliyo musunuz kendimi ağlarken buluyorum. Bu hafta bebeğim çok hastaydı gözlerine bakarken bile yurtta annesiz babasız olan bebekler çocuklar aklıma geldi gözlerim doldu. Özellikle geceleri hep bu bebekleri çocukları düşünüyorum. Allah yardımcıları olsun meleklerimin 😪😪😪
Deletedmom2987 alparslanmomms Çok net hatırlamamakla birlikte lisede veya ortaokuldaydım sanırım, yetiştirme yurduna ziyaret düzenlemişti öğretmenlerimiz. Ama nasıl oldu nasıl izin aldılar fikrim yok. Hediyeler götürmüştük. 0-3 yaş bebeklerde vardı yanlarına girmemize izin vermemişlerdi bebek oldukları için sanırım. Ağlayarak çıktığımı hatırlıyorum.
Deletedmom2987 fatmaanuurr22 hiç düşündüğünüz gibi değil çok güzel ilgileniyorlar. maalesef her yer böyle değil, bu söylediklerinize üzülerek söylüyorum katılmıyorum.
Deletedmom2987 alparslanmomms evet kim bilir nerde napıyorlar bende çocuktum çok net hatırlamıyorum ama gittiğimizi biliyorum 🥹
hepyerdeyizz alparslanmomms 🥹🥹Evet Biz lise 1 de parti yapmıştık Kimsesi olmayan çocuklara proje goreviydi 🥹🥹çok sesszilerdi içim burkuluyor
hepyerdeyizz alparslanmomms 🥹🥹Evet Biz lise 1 de parti yapmıştık Kimsesi olmayan çocuklara proje goreviydi 🥹🥹çok sesszilerdi içim burkuluyor
kazedook alparslanmomms doğumdan sonra 1 hafta bunu düşünmüştüm ağlardım hep bebeğimi emzirdikçe sevdikçe. Bir de bi zaman sonra ağladıkları için onları sakinleştiren biri gelmediğinde yorgunluktan susarlarmış uyurlarmıs öyle kötü hissettiriyor ki bu bilgi beni. Kalbimin acıdığını hissediyorum. Keske hepsini sarıp sarmalayabilsem
alparslanmomms kazedook keşkeee. Gerçekten anne olunca anlıyor insan bi canlının annesiz, ailesiz nasıl zorlanabileceğini . Hepsi çok güzel yetişir, çok güzel insanlar olurlar inşallah . Onları tanımasamda çok seviyorum ❤️