alparslanmomms Ah güzel kalpli anne sana kocaman sarılıyorum 🫂 Ben 16 yaşımda ailevi sebeplerden dolayı kurum bakımına alındım gir çık yaptım bir süre ve 18′ de reşit olarak ayrıldım. Sevgi evlerinde kısa bir süre kaldım. Orada yaş gruplarına göre ayrılmış evler vardı e tabii bebeklerin olduğu evlerde vardı ama hiç düşündüğünüz gibi değil çok güzel ilgileniyorlar. Benim gibi birçok kız vardı, bizlerle bile çok güzel ilgileniliyordu o ilgi ve şefkati hissediyorduk. Yani demek istediğim bizim yaş grubu ile bile böyle ilgilenildi ise küçük bebeklerle daha iyi ilgileniliyordu hiç içinize dert etmeyin, evet anne baba yerini tutmaz ama ellerinden geleni yapıyorlar. 🌸