Huma_kus34 Merhaba bende neredeyse senelerdir var kabızlık la ortaya çıktı maalesef ve o et parçası hic geçmedi öyle duruyor sadece kabız olduğum da şişiyor ve çok fena ağrı yapıyor oturtmuyor bile ama geçmiyor sanirim ya ben doktora da gittim o derece kötüydüm krem falan verdi kullandım geçmedi sadece kabız olmamaya dikkat ediyorum😩