bykmrc iç dış şeklinde bilgi vermedi doktor. Hem hemoroid hem fissür olarak bilgi verdi. Apar topar ameliyata alındım zaten, içeriden dışarıya çıkan 3 parça vardı, 2’si alındı. Benimki kabızlık ya da zorlama kaynaklı değil, pıhtılaşma nedeniyle oluşmuştu. Her hastalıkta olduğu gibi bu hastalıkta da her hastanın teşhisi ve tedavisi aynı olmayabilir. Onu sürdüm geçti, şunu kaynattım bitti diyen çok ama her yöntem her hemoroid türüne iyi gelmeyebilir. Muayene olmak şart.