oylesinebiri__ sekerbebeginannesi hayır cupcake içine dolgu yapılmıyor üstüne krem şanti ve süslerle süsledim güzel oldu en çok cupcake güzel olmuştu gerçekten
meliketekinn sekerbebeginannesi nisan da kızımın doğum günü var menü şimdiden belli sarma pasta Dereotlu poğaça börek kurabiye muffin şimdilik böyle bence sizde salata vari bişey veya sarma ekleyin menünüze mesela bir de ıslak kurabiye olabilir
sekerbebeginannesi meliketekinn makarna salatası var bende de , sarma sarmayı herkes seviyor heralde ya ne güzel sevsem de bende sarsam 😁
[silindi] sekerbebeginannesi Porsiyonluk Çikolatalı Cheesecake https://www.nefisyemektarifleri.com/porsiyonluk-cikolatali-cheesecake-11572528/ Ben bu tarifi yapıyorum genelde çok güzel oluyor. Üzerine çilek koymuyorum sadece
sekerbebeginannesi ahseneyy Oo sizin iyi az sayı ya ben en yakınları çağırınca 25 oldu ki aslında çağırmam gerekenler var daha ama çağıramıycam
meliketekinn sekerbebeginannesi ay evet onu okumuşum ama unutmuşum 😁 seviliyor valla dediğiniz gibi sarma.
sekerbebeginannesi meliketekinn evet çok seviliyor ama sarması çok zor değil mi ya benim boynum kopuyor sararken 😁
meliketekinn sekerbebeginannesi valla çok zor gelmiyor bana açıkçası ama doğum günü vs in olacaksa üç beş kişi sarılması lazım başka türlü başa çıkılmaz 😁
sekerbebeginannesi meliketekinn ya benim boynum ufacık şeylerde bile ağrır, sarma sararken sürekli aşağı baktığım için boynum kopuyor o yüzden 😁